Od 1 stycznia 2022 roku w naszej szkole funkcjonował będzie nowy system informatyczny obsługujący płatności za obiady – eStołówka firmy Loca. Głównym celem wprowadzenia tego programu jest ułatwienie Rodzicom / Opiekunom dokonywania opłat za obiady oraz zgłaszania nieobecności.
W związku z nowym rokiem kalendarzowym płatności za obiady za miesiąc STYCZEŃ 2023 rozpoczniemy od 2 stycznia i zamkniemy 6 stycznia 2023 o godz. 12.00. Po tym terminie nie będzie możliwości zamówienia posiłków ani zapłaty.
Pomoc techniczna przy pierwszej płatności
Rozumiejąc różny poziom biegłości w obsłudze programów komputerowych, wszystkie osoby, które potrzebują wsparcia przy pierwszym uruchomieniu Panelu Rodzica zapraszamy na konsultacje 4 stycznia 2023 (środa) w godz. 7.30 – 8.30 oraz 15.00 – 17.00.
Chęć skorzystania z konsultacji prosimy zgłaszać do p. intendentki do 2 stycznia 2023, do godziny 13:00. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w harmonogramie w zależności od liczby zgłoszeń.
Szczegóły, odpowiedzi na pytania, logowanie do panelu rodzica – TUTAJ